Сервіс і гарантія

Сервіс

В час цифрових технологій, коли з кожним днем вони все більше охоплюють майже всі аспекти нашого життя, будь-який збій чи поломка техніки відчувається дуже гостро, це трапляється завжди в самий непідходящий момент, що стає для користувача справжньою проблемою. Ми розуміємо, як це буває неприємно. І саме для того, щоб забезпечити нашим клієнтам постійну технічну підтримку, Call-центр працює 6 днів на тиждень Пн-Пт з 10.00 до 17.00, Сб з 10.00 до 15.00, а наші онлайн-сервіси допомагають вирішувати проблеми дистанційно. Навряд чи ми вбережемо наших клієнтів від усіх форс-мажорних ситуацій в житті, але ми точно зможемо допомогти швидко вирішити проблему. Пропонуємо ознайомитись з правилами сервісного обслуговування:

 

Гарантійне обслуговування

Наш сервісний центр забезпечує гарантійне обслуговування продукції, зазначеної в Вашому гарантійному талоні, ТІЛЬКИ при його наявності, збереженні всіх наявних пломб, наданні відповідних драйверів і технічних описів, заводської упаковки. Гарантія діє тільки по відношенню, до клієнта, що підписався в гарантійному талоні та не поширюється до третіх осіб.

Дана гарантія не розповсюджується:

    - на програмне забезпечення;

    - на шкоду, заподіяну іншому обладнанню, що працює разом з даним обладнанням;

    - на періодичне обслуговування виробу, ремонт та заміну частин в зв'язку з їх нормальним зношенням;

    - на печатні головки, картриджі тонери, чорнила та інші витратні матеріали;

    - на деталі облицювання і інші деталі, що мають обмежений термін служби;

    - на порти з'єднання (USB, COM, LPT, звукової карти, тощо), оскільки їх пошкодження, можливе тільки при порушеннях умов експлуатації.

Виріб знімається з гарантійного обслуговування в наступних випадках:

    - наявність механічних пошкоджень чи слідів стороннього втручання;

    - відсутність чи пошкодження пломб, серійних номерів;

    - використання неоригінальних витратних матеріалів;

    - недотримання умов і правил експлуатації, використання виробу не за призначенням;

    - невідповідність державним технічним стандартам та нормам мереж живлення та телекомунікаційних мереж, короткочасові скачки напруги чи нестабільність в мережах живлення;

    - використання виробу з відсутнім контуром заземлення;

    - відсутність заводської упаковки (транспортування виробу без упаковки);

Скарги розглядаються виходячи з вартості виробу на момент отримання скарг. Гарантійне обслуговування провадиться за адресою: 21001, Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 82, офіс 2.9. Сумісність з виробами, придбаними поза нашим інтернет-магазином, не гарантується і являється питанням платних консультацій. Вивчення необґрунтованих претензій оплачується відповідно діючих цін на даний момент, як платне обслуговування.

Гарантійне обслуговування проводиться на протязі двох неділь, а у випадку з затримкою поставки необхідних комплектуючих - в термін до одного місяця (без подовження терміну гарантії). Претензії любого характеру, пов'язані з витратами спричиненими з простоєм обладнання на термін обслуговування і втратою інформації чи програмного забезпечення не приймаються і не підлягають розгляду. За наявності можливості наш спеціаліст може прибути на місце розташування обладнання. У випадку гарантійної відмови, оплачуються тільки транспортні витрати, проте, якщо відмова не буде визначена як гарантійна на основі положень цього гарантійного зобов'язання, власник обладнання оплачує виклик відповідно діючих на момент виклику розцінок.

Під час закупівлі обладнання, перевірте, що не маєте претензій до якості товару, його комплектності, документів супроводження. Ви маєте право на демонстрацію роботи виробу, що купуєте. Обладнання може поставлятись як з програмним забезпеченням, так і без нього (залежно від заводської комплектації). При цьому обладнання частково і навіть повністю, може виявитись не годним виконувати поставлені на нього задачі по причині відсутності необхідного програмного забезпечення, яке відповідно до закону про авторські права не може розповсюджуватись вільно і повинно купуватись з виконанням певного переліку правил, встановлених Законом України і конкретною ліцензійною угодою. Претензії, що можуть бути ліквідовані встановленням відповідного ліцензійного (чи будь-якого іншого) програмного забезпечення є необґрунтованими і не розглядаються. Відповідальність за використання товару не за призначенням чи з порушенням правил експлуатації чи за будь- яке використання товару, що приносить шкоду державі чи третім особам, а також за будь-які порушення діючого законодавства, пов'язані з використанням товару, його зберіганням чи транспортуванням цілком лежить на власникові товару та особах, що ним користуються.

УВАГА
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" (Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, № 30, ст.379)
"Стаття 8. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості
1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
….
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів."

Сервісні центри-партнери

1. Сервісний центр «Спеціаліст» (Asus, Acer, Bravis, Elenberg, Gemix, LG, Orion, Powercom, Pixus, Prestigio, Samsung, Saturn, Sharp, Scarlett, Toshiba, Thomson, ViewSonic, Whirlpool) вул. Порика, 1 тел.(0432)50-91- 91, 57-91- 91.

2. «Гріол» (Asus, Garmin-Asus, Gigabyte, Logitech, Mustek, Toshiba, Tenex) вул. 660-річчя, 25, офіс 38 тел. (0432)65-64- 17, 68-29- 82.

3. «Скормаг-сервіс» (Asus, BBK, Bravis, Beko, HP, MSI, Orion, Prestigio, Samsung, ViewSonic, Whirlpool, Zelmer) пр-т Юності, 16 тел. (0432)46-82- 13.

4. «TEAM Лтд.» (Acer, APC, Dell, Canon, Epson, Fujitsu Siemens, HP, Xerox) вул. Хмельницьке шоссе, 23 тел. (0432)53-17- 17, 55-40- 17.

5. «Овен-телеком» (Acer, FLY, MSI, Olympus, Sony Ericsson) вул. Чкалова, 26 (0432)53-10- 20.

6. «Івченко СПД» (Asus, Ainol, APC, Epson, Fujitsu Siemens, Hanns-G, Logitech, MGE, Pipo, ZyXel) вул. Скалецького, 15а тел. (0432)53-19- 58.

7. ООО «Гайтер» (APC, Dell, Fujitsu Siemens) вул. Київська, 14б тел. (0432)55-40- 40.

8. «Мегапіксель» (Assistant, Canon, Casio, Ergo, Fujifilm, Nicon, Netis, Olympus, Reellex, Transcend, X-digital) вул. Некрасова, 1 тел. (0432)57-92- 99.

9. «Імпорт-сервіс» (BBK, Panasonic, Samsung) вул. Некрасова, 23 тел. (0432)27-23- 69.

10. «Інтерсервіс ООО» (Dex, Edifier, LG, Sven) вул. 50-річчя Перемоги, 51 тел. (0432)69-91- 93, 067-622- 56-62.

11. «Dell Україна» гаряча лінія 0-800- 502-032.

12. «ТОВ Арго Лтд.» (Canon, Epson, Impression, Sharp) вул. Київська, 146 тел. (0432)67-14- 90.

13. «СПД Балицький А.В.» (Dors) 093-252- 80-90.

14. «ООО ВТИ-Сервіс» (Dors) вул. Коцюбинського, 26/58, 4 поверх тел. (0432)26-58- 15, 26-58- 52.

15. «СЦ Мастер плюс» (Ergo) вул. Хмельницьке шоссе, 4 тел. (0432)50-25- 40, 54-40- 40.

16. «Інек-В» (FLY, Gazer, GoClever, HTC, Huawei, Nokia, Pipo, Wexler) пр-т Юності, 18 5 поверх тел. (0432)43-50- 56.

17. «TechnoSklad EuroMobile» (Gresso) вул. Київська, 31 тел. 097-347- 40-40, 073-347- 40-40.

18. «ФОП Гуменюк СЦ Плюс» (LogicPower) вул. Винниченко, 32/2 тел. 063-64- 91-460.

19. «СЦ Експерт» (Mystery) вул. Ватутіна, 23/2 тел. (0432)26-70- 71.

20. «Інтехсервіс» (Nicon) вул. Пирогова, 146 тел. (0432)53-50- 01.

21. «ТЦ МК-центр» (PocKetboock) вул. М. Кішки, 7а, цокольний поверх.

22. «ФОП Бабієць І.А.» (Patron) вул. Тарногородського, 30 оф.5 тел. (0432)57-83- 75, 57-91- 75.

23. «Скай Майстер» (Romsat) вул. Порика, 1, Фрунзе, 4 тел. (0432)65-89- 11, 65-89- 00.

24. «СПД Зарицький В.Г.» (WWM) вул. Пирогова, 47 тел. (0432)52-45- 47, 57-36- 56.

25. «Принт плюс» (WWM) вул. Порика, 7 тел. (0432)52-33- 77.


Підписка на новини: