Роз'яснення умов гарантійного обслуговування
Роз'яснення
для клієнтів інтернет магазину Інтелект (intelect.com.ua) та Innsystems (Rozetka)
щодо умов гарантії та правил перевезення службами доставки
-
Я отримую товар, візуально видно що упаковка пошкоджена/вдарена/прим’ята - що мені робити?
Будь-ласка, без паніки, відкривайте упаковку в присутності працівника служби доставки, огляньте його. Якщо з товаром всередині все добре і Вас влаштовує - розраховуйтесь і забирайте. Якщо Ви хочете відмовитись від товару - складіть з працівником служби доставки АКТ ОГЛЯДУ правильно (опишіть все як бачите по правді, а не як каже працівник служби доставки) і одразу дзвоніть нам - 096 108 74 93, 096 108 64 03, 063 429 29 38, 095 401 24 92. Без правильно оформленого АКТУ нам і вам ніхто нічого не відшкодовує.
-
Я можу обміняти або повернути товар?
Так, Ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів». (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12)
Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:
-
товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам тощо;
-
товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
-
збережені всі ярлики і заводське маркування.
Тобто Ви маєте право обміняти\повернути непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням. Обмін\повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром.
У разі, якщо Ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти\повернути товар неналежної якості на Вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін\повернення товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником товару, про те, що умови експлуатації не порушені.
-
Я хочу пред’явити вимогу про усунення недоліків\повернення товару
Вам необхідно надати 096 108 74 93, 096 108 64 03, 063 429 29 38, 095 401 24 92 (Пн-Пт 10.00-17.00):
-
чітке формулювання недоліків товару;
-
безпосередньо сам товар з недоліком (Увага! Ноутбук в ремонт приймається з блоком живлення)
-
повний комплект упаковки товару;
-
повний комплект супровідно-технічної документації (керівництво по експлуатації і т.п.);
-
гарантійний талон, з датою продажу, ПІБ та підписом споживача;
-
документ, що підтверджує факт придбання товару (товарний чек або видаткова накладна у разі придбання з доставки.
-
Хто оплачує послуги доставки товару у разі настання гарантійного випадку?
Всю вартість відправки товару до продавця, у разі настання гарантійного випадку, оплачує покупець. Всю вартість відправлень відремонтованого товару або нового товару на заміну оплачує продавець.
-
Що відбувається з товаром після відправки його по гарантійному випадку?
Ми отримуємо товар, оформлюємо супровідну документацію і відправляємо/доставляємо його на авторизований сервісний центр виробника (АСЦ) цього товару. АСЦ розглядає гарантійний випадок від 2 до 6 тижнів і надає своє рішення. Відповідно до цього рішення ми зв’язуємось з Вами і виконуємо: заміну товару на новий, відправку Вам відремонтованого товару, компенсуємо вартість товару у повному обсязі.
-
Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:
-
якщо виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання і/або несанкціонованого ремонту;
-
якщо виріб використовувався неправильно, не за призначенням або всупереч правил, викладених в супровідній документації до виробу;
-
якщо серійний номер товару був знищений (витертий, затертий) або він став нерозбірливим, а також на виробі відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування передбачені виробником;
-
порушення правил і умов транспортування й експлуатації виробу, викладених в інструкції до виробу;
-
якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або програмного забезпечення;
-
нормального зносу товару, обумовленого його експлуатацією;
-
якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними або необережними діями користувача чи третіх осіб;
-
якщо виявлені сліди попадання всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, що не відповідає вентиляції, коливання напруги в мережі живлення, використання неправильного живлення або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу;
-
використанням не передбачених виробником витратних матеріалів та аксесуарів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації;
-
вірусного ураження, використання програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу, або не є ліцензійним, або неправильної установки програмного забезпечення.
-
Гарантійні зобов'язання не поширюються:
-
на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;
-
на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;
-
на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.
УВАГА: Сервісний відділ/Продавець не несе відповідальності за можливу втрату/витік персональних даних про споживача, членів його сім'ї, третіх осіб, що містяться в товарі (пристрої): на внутрішній пам’яті обладнання або на його носіях, що передаються на ремонт/сервісне обслуговування у комплекті з основним товаром, у разі можливого перепрограмування, заміни пам’яті пристрою, заміни чи оновлення системного програмного забезпечення.