Роз'яснення умов гарантійного обслуговування

Роз'яснення

для клієнтів інтернет магазину Інтелект (intelect.com.ua) та Innsystems (Rozetka)

щодо умов гарантії та правил перевезення службами доставки

  1. Я отримую товар, візуально видно що упаковка пошкоджена/вдарена/прим’ята - що мені робити?

Будь-ласка, без паніки, відкривайте упаковку в присутності працівника служби доставки, огляньте його. Якщо з товаром всередині все добре і Вас влаштовує - розраховуйтесь і забирайте. Якщо Ви хочете відмовитись від товару - складіть з працівником служби доставки АКТ ОГЛЯДУ правильно (опишіть все як бачите по правді, а не як каже працівник служби доставки) і одразу дзвоніть нам - 0961210684 Олександр Служба підтримки. Без правильно оформленого АКТУ нам і вам ніхто нічого не відшкодовує.

  1. Я можу обміняти або повернути товар?

Так, Ви можете обміняти чи повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживачів». (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12)

Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, на лічильнику телефону не більше 5 хвилин розмов, програмне забезпечення не піддавалося змінам тощо;

  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;

  • збережені всі ярлики і заводське маркування.

Тобто Ви маєте право обміняти\повернути непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив Вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути Вами використаний за призначенням. Обмін\повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром.

У разі, якщо Ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти\повернути товар неналежної якості на Вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, в такому випадку Продавець проводить обмін\повернення товару.

Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку / акту сервісного центру, авторизованого виробником товару, про те, що умови експлуатації не порушені.

  1. Я хочу пред’явити вимогу про усунення недоліків\повернення товару

Вам необхідно надати 0961210684 Олександр Служба підтримки (Пн-Пт 10.00-19.00):

  • чітке формулювання недоліків товару;

  • безпосередньо сам товар з недоліком (Увага! Ноутбук в ремонт приймається з блоком живлення)

  • повний комплект упаковки товару;

  • повний комплект супровідно-технічної документації (керівництво по експлуатації і т.п.);

  • гарантійний талон, з датою продажу, ПІБ та підписом споживача;

  • документ, що підтверджує факт придбання товару (товарний чек або видаткова накладна у разі придбання з доставки.

  1. Хто оплачує послуги доставки товару у разі настання гарантійного випадку?

Всю вартість відправки товару до продавця, у разі настання гарантійного випадку, оплачує покупець. Всю вартість відправлень відремонтованого товару або нового товару на заміну оплачує продавець. 

  1. Що відбувається з товаром після відправки його по гарантійному випадку?

Ми отримуємо товар, оформлюємо супровідну документацію і відправляємо/доставляємо його на авторизований сервісний центр виробника (АСЦ) цього товару. АСЦ розглядає гарантійний випадок від 2 до 6 тижнів і надає своє рішення. Відповідно до цього рішення ми зв’язуємось з Вами і виконуємо: заміну товару на новий, відправку Вам відремонтованого товару, компенсуємо вартість товару у повному обсязі. 

  1. Гарантійні зобов'язання і гарантійне обслуговування не поширюється на товар у разі:

  • якщо виріб має сліди некваліфікованого, стороннього втручання і/або несанкціонованого ремонту;

  • якщо виріб використовувався неправильно, не за призначенням або всупереч правил, викладених в супровідній документації до виробу;

  • якщо серійний номер товару був знищений (витертий, затертий) або він став нерозбірливим, а також на виробі відсутні пломби, наклейки, стікери та інші маркування передбачені виробником;

  • порушення правил і умов транспортування й експлуатації виробу, викладених в інструкції до виробу;

  • якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або програмного забезпечення;

  • нормального зносу товару, обумовленого його експлуатацією;

  • якщо дефект викликаний дією непереборних сил, нещасним випадком, навмисними або необережними діями користувача чи третіх осіб;

  • якщо виявлені сліди попадання всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, впливу температур, хімічних та інших речовин, затоплення, вібрації, що не відповідає вентиляції, коливання напруги в мережі живлення, використання неправильного живлення або вхідної напруги, опромінення, електростатичних розрядів (включаючи блискавку), а також інших видів зовнішнього впливу;

  • використанням не передбачених виробником витратних матеріалів та аксесуарів, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації;

  • вірусного ураження, використання програмного забезпечення, яке не входить в комплект виробу, або не є ліцензійним, або неправильної установки програмного забезпечення.

  1. Гарантійні зобов'язання не поширюються:

  • на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;

  • на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;

  • на дані користувача, що зберігаються або отримані за допомогою виробу.

УВАГА: Сервісний відділ/Продавець не несе відповідальності за можливу втрату/витік персональних даних про споживача, членів його сім'ї, третіх осіб, що містяться в товарі (пристрої): на внутрішній пам’яті обладнання або на його носіях, що передаються на ремонт/сервісне обслуговування у комплекті з основним товаром, у разі можливого перепрограмування, заміни пам’яті пристрою, заміни чи оновлення системного програмного забезпечення.


Підписка на новини: